Nyt ajattelin alkaa kirjoittamaan. Siis tänne. Olen ollut koko pienen ikäni sellainen pöytälaatikko kirjoittaja, mutta nyt ajattelin laajentaa. Laatikkoni pullistelevat tekstejä ja päiväkirjoja. Tosin ne on pahvilaatikossa ja kellarissa lukkojen takana, koska mulla ei ole enää kirjoituspöytää. Aloitan nyt pienellä esittelyllä. Olen siis nuori nainen, tämän kuluvan vuoden alussa täytin maagisen täysi-ikäisyyden rajan. Asun mieheni (joka on 3-vuotta vanhempi) omassa pienessä kaksiossa. Meidän kanssa asustelee myös kaksi kissaa. Vanhempi on juhannuksena täyttänyt vuoden ja toinen rakkaani haettiin kaksi päivää sitten. Molemmat ovat silmäteriäni, joiden kanssa vietän aikaa leikkien. Nyt saatatte ehkä hieman miettiä että kuinka tylsä elämä minulla on, mutta siinä olette väärässä. Minulla on itseasiassa vapaa-aikaa hyvin vähän. Ainakin nyt vielä kesällä. Pahin kiire saattaa kyllä höllätä hieman kun opiskelut taas alkaa. Tällä hetkellä minulla on kolme eri työpaikkaa. On oman alan hommia (maalaustöitä, esim.tapetointia) plus kaks muuta jotka ei kylläkään liity tulevaan ammattiin. Vuosi on enään koulua jäljellä, tuntuu pitkältä ajalta, mutta toivon että se aika menee äkkiä. Minulla olisi monia erillaisia haaveammatteja tulevaisuuden varalle, mutta en oikein saa niistä kiinni. Luulin todella aluksi että maalari olisi unelma-ammattini, mutta taisin erehtyä. Mutta en viitsi enään tässä vaiheessa vaihtaa alaa, käyn tämän loppuun ja katselen sitten hiukan että miltä tuntuu ja näyttää. Töiden lomassa käyn shoppailemassa, en kylläkään ole mikään himoshoppailija koska kotoa pois muuttamisen myötä olen muuttunut todella nuukaksi. Enkä yhtään ihmettele, sillä vaikka tälläkin hetkellä olen kolmessa eri työssä, rahani eivät meinaa riittää mihinkään. Ainakaan ylimääräisiin. Mutta tänään ajattelin hieman hemmotella itseäni. Samalla kun kävin ostamassa miehelleni syntymäpäivälahjaa, nappasin mukaani aivan hurmaavan paidan. Sellaisen violetin H&M:sta, siinä on 3/4 hihat ja vaikka paita onkin väljä ja M kokoa, se ei näytä siltä että olisin viimeisilläni raskaana. Kaula-aukko on aika suuri ja leikattu pyöreään malliin, pienet somat kukkaset koristavat kaula-aukon reunaan. Sitten ostin myös erittäin ihanat kengät. Sellaiset valkoiset kangastossut. Ihmettelin kyllä värivalintaani, sillä en yleensä niin välitä valkoisesta, mutta tulin kenkien tiimoilta tulokseen valkoiset koska en omista yksiäkään valkoisia kenkiä.

Voi, minun piti kertoa itsestäni, eikä viimeisimmistä shoppailuistani. Tuntuu kyllä siltä että en tähän hätään keksi mitään kerrottavaa, uskon kyllä että kun ajan mittaan kirjoitan tänne tutustutte minuun vielä!
Nyt menen lakkaamaan kynteni ja ruokkimaan rakkaimmat karvahousuni. Iloisin terveisin Inkeri!!