Parin tunnin päästä töihin, en ymmärrä miksi voi väsyttää ihmistä näin paljon! Olen kylläkin ollut sairaslomalla ja syönyt sellaisia lihaksien rentouttajia että saakin väsyttää...Tunsin ihan hirveän huonoa omatuntoa kun kerrankin olin töistä pois. Työkaverini ovat alvariinsa "mukamaskipeitä" ja ottavat sairaslomaa, mutta kerrankin kun itse olen työkyvyttömässä kunnossa tunnen kauheata morkkista ja haluaisin raahautua töihin. Tunnen ehkä oloni laiskaksi, mutta en myöskään ole työnarkomaani! En ikinä! Aina olen inhonnut työntekoa (paitsi palkkapäivänä), mutta aika harva rakastaa töitä. Jos rahaa saisi helpommallakin keinolla, ei kovin moni paiskisi enää töitä sen eteen. Näin ainakin kuvittelisin. Yhtenä poikkeuksena voisin kyllä mainita mieheni, joka on täysi narkomaani töiden suhteen, mutta siihenkin olen tottunut. Herrani on omanlaatuinen persoona. (Ketä vapaaehtoisesti paiskii päivittäin 15 tunnin päivää?) Uskon kyllä myös sen että jos sattuu löytämään itselleen sen unelmatyön, niin varmasti nauttii siitä, ja silloin on kiva mennä töihin.

Käytiin mieheni kanssa shoppailemassa ja sen jälkeen ravintolassa syömässä, oli aivan ihanaa!!